čtvrtek 4. prosince 2014

North Face Enduro 13

Úvodem chci poděkovat Honzovi 12 za doporučení. S ochlazením jsem si řekl, že je asi fakt lepší běhat s nějakou tou batožinou. Ale nechtěl jsem utrácet a tak jsem dal šanci Camelbaku, který mi dobře sloužil na kole. Jenže ten má malou kapsu a když jsem v něm měl mikinu, tak jsem ji ztratil. Navíc se mi za běhu povolovaly popruhy a taky nemá žádnou kapsičku vpředu nebo na bederním pásu, takže focení a nebo navigace s mobilem vyžadovalo pokaždé sundat batoh a opětovné nandávání batohu na zpocená záda není žádný med.

oficiální foto

 zepředu

zezadu
 
Tak jsem si postěžoval odborníkovi na slovo vzatému Honzovi a ten mi doporučil North Face Enduro 13 aneb jeho bývalou Temnou sílu, nyní přejmenovanou. Že prý skvěle sedí, má na bocích kaspičky a prima zapínání na hrudníku. Tak jsem si ho nechal na libereckou pobočku stáhnout na vyzkoušení a prázdný pasoval. Doma pak po naplnění taky a tak jsem jen čekal, až se trochu uzdravím a budu ho moci vyzkoušet na běhu. Vyzkoušeno a je skvělý. V jedné boční kapsičce mobil, ve druhé foťák, na zádech na zkoušku věci jakoby na převlečení, celá peněženka a dvě plné myslím 0,4 l láhve. O těch jsem díky jejich uložení hodně vzadu ani nevěděl. A v hrudní minikapsičce klíče. Prostě paráda. :)

Úchyt na hadičku využit na propisku. :)

co se vešlo

reflexní prvky pro Pulce :)
 
Kdybych musel nějaké mínusy najít, tak by to bylo to, že nemůžu úplně jednoduše rozepínat a zapínat bundu u krku, protože je tam zapínání. Taky se špatně vytahují lahve. Vytahovaly by se líp, kdyby byla jejich pouzdra pod jiným úhlem nebo více na boku, ale to by zasebylo více cítit při běhu. A taky se povoluje bederní popruhh, ale to je zase ošetřené jeho srolováním a uchycením suchým zipem, takže jednou nastavíte a je po problému. Je to prostě vymakané.

suchý zip držící smotaný konec popruhu a zabraňující tak jeho povolování
 
Má i píšťalku (kterou se mi zatím nepovedlo vysunout :-)) a také úchyty na hůlky. Prostě parádní parťák na delší běhy.

2 komentáře:

  1. dej si tam standardni bidony (0.75 litru) a budes mit vic vody a budou se lip vytahovat...:)
    mel jsem strach, ze me posles nekam do haje..:),, ja mam jeste na popruzich navlecene extra kapsicky.. nema chybu!! Cerny pivo :)... je proste muj oblibeny bagl..
    Tak at se nam s nim hezky beha.. 12:)

    OdpovědětVymazat