středa 6. ledna 2016

Termínovka 2016

2016
termínakcekmstartovnépřihlášenozaplaceno
12. 3.Borecký půlmaratón21250,- do 21. 2.nene
16. 4.Ještěd Sky Race24300anoano
14. 5.Mácháč Running Festival60400,- do 15. 4.nene
28. 5.LIBOUCHECKÝ ULTRAMARATON 100555,- do 31. 3.anoano
červenOkolo Vlasti21250?nene
24. 9.SAAR CHALLENGE64400anoano
říjenStromUltraMaraton50450?nene
říjenJanovská 1919300nene
než umřu :)
Matterhorn Ultraks
Trans d'Havet
Cavalls del Vent - přejmenováno
Arrábida Ultra Trail
2016

I když mě nebaví běhat v těsném okolí bydliště z důvodu stereotypu, tak mám své plány a něco tak naběhat musím. Na POPu se ukázalo, že to nemusím jen naběhat, ale můžu i něco nachodit a to se mi hodí. Hůlky mám vyzkoušené, návleky taky, tak vzhůru do sezóny. :)

Borecký půlmaratón pořádá Martin Hunčovský (spolupořadatel sedmistovek), tak to beru jako podporu tomuto krásnému závodu.

Ještěd Sky Race - novinka. Mají promakaný marketing a veganské občerstvení, ale úplně se mi nelíbí princip platby do tří dnů. A každá další stovka závodníků to má o pade dražší. Přijde mi to docela tlačení na pilu. Ale zaplaceno už mám, takže jen tak po česku remcám.

Na Mácháči mám dvojitý pytel (přepálení a zabloudění), tak snad už letos něco zaběhnu. I když trochu váhám, jestli není 14 dní na regeneraci málo.

Libouchecký ultramaraton jsem objevil náhodou už ani nevím kde a v opojení POPem jsem si užil trochu toho internetového hrdinství. :)

Okolo Vlasti srdcovka, bezva lidi a trasa.

SAAR Challenge krásný závod a organizátorům jsem slíbil další účast.

Strom Ultra mám u baráku a je to celé po měkkém. Myslím, že lepší zakončení ultra sezóny si nelze přát.

Janovská 19 pouze, pokud budou zase bramboráky a pohoda u kamarádky. Jinak ne.

Vypadlo Baroko, které už jsem běžel víckrát a už mě to tam neláká. Se sedmistovkama si dám asi pauzu, ale možná chytnu slinu a pojedu. Uvidím podle termínu dovolené. Ze závodů "než umřu" jsem vyhodil Peruna a Přeběh Nízkých Tater. Tam bych jel, ale muselo by nás jet víc. Ten závod mi učaroval v době, kdy pro mě 50 km byla výzva. Krajina tam je krásná, o tom žádná, ale stejně tak tam můžu jet kdykoliv na dovolenou.

7 komentářů:

  1. tak to se určitě nejmíň 5x potkáme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by znamenalo, že víš data u závodů, u který já ještě ne. :-)

      Vymazat
  2. stejně jako ty - jen tak tušim :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak minimálně na jednom závodě se potkáme :-) tedy pokud si nerozmyslíš 10L700 a já budu mít volno abych se mohl zúčastnit :-)1bubo

    OdpovědětVymazat
  4. Sekce "nez umru" je vyborny napad :D

    OdpovědětVymazat