pondělí 15. ledna 2018

Výhledy, zvědavý kůň a první letošní opejkačka

V sobotu před výšlapem na Sněžku jsem vzal Kesi a vydali jsme se odlovit pár keší na Výhledy - kopec nad Horním Vítkovem. Ve stoupání jsem viděl nad námi "podezřelou" skupinku a opravdu, byli to kačeři z Osečné. Podezřelou proto, že když jsem se nenápadně snažil o odlov, tak na mě pořád koukali. :-) Moc se jim líbila Kesinka a tak jsme jim ukázali, jak pěkně přibíhá na zavolání a zapípání. Cestou zpět jsme pro změnu narazili na kamaráda s malou fenkou (asi Stafforda) - a ta Kesinu pěkně prohnala. :-)

kostel ve Vítkově


 podezřelá skupinka


 kačeři z Osečné


výhledy

altánek na vrcholu


štěněcí "teror" :-)

A ještě pár fotek od kolegů kačerů:



 Večer jsem navštívil koloběžkářkou veselici, kterou pořádají Koloběžky Hodkovice a hlavními body bylo povídání s projekcí kluků, co jeli letošní Giro den před cyklisty a Dalibora Beneše, který projel na koloběžce velký kus Sibiře. Byl jsem tam na celé promítání, ale na tancovačku už jsem jel domů, abych se dobře vyspal před Sněžkou.

veselice

Ve čtvrtek po Sněžce mělo být krásně, ale nakonec nebylo. Ale i tak jsem jel pořádně projet nové přibližovadlo (místo Kostky), které blíže představím v samostatném příspěvku. Spojil jsem to s odlovem kešky a malým ohýnkem. Když už mi to hořelo, objevil se za stromem zvědavý kůň, který mi později připomněl somrující Kesinu. Dal jsem mu kus chleba a málem mi ukousl prsty, protože jsem nevěděl, že musím mít nataženou dlaň. :-) Cestou do Chrastavy se počasí zlepšilo. Chtěl jsem jet vlakem, abych využil výhody neplacení jízdného za skládací koloběžku, ale musel bych čekat hodinu a tak jsem dojel až domů. Čili kromě první vyjížďky do Decathlonu pro košík, blikačku a zvonek byla tohle první delší tůra spojená se křtem. :-)

modro a slunečno :) 

MIBO Mastr 

výhled na Chrastavu 

 křest ořechovým Magistrem :-)

 bezva skládací krabička
(z Orionu)

zvědavý kůň
  
složená krabička 

čumič 

selfie s čumičem :-D

V sobotu mě zase vytáhli Hepíci na kešky. Šel bych asi i tak, ale takhle jsme spojili síly a šlo nám to pěkně od ruky. Jeli jsme do Hradčanských stěn. První keš nám dala zabrat, ale nakonec jsme ji našli i s její strážkyní - malou koalou. :-) Den předtím jsem upekl zajímavou buchtu. Měla to být taková pěkná mramorovaná buchta, ale byla to spíš taková hutná směs na výkrm hus na játra. :-) Ale Páje i mě to chutnalo, takže dobrý.

koala 


moje buchta chutná :-)



převis pod Hradčanskou vyhlídkou

Hradčanská vyhlídka 

Marfuša :-D

Hepka + Hepík 

les 

Hepka se dřevem

V Psím kostele jsme si udělali ohýnek, ale jak bylo všechno mokré, moc nám to nešlo. Tedy za pomoci PePa už jsem to jakž takž rozdělal a citlivě rozfoukával a v tom přiběhla Hepka s papírovým táckem a celé mi to sfoukla. Ale ohýnek nakonec byl. :-) Potom už jsme pomalu mířili k autu. Zabrat nám dala zase poslední keš na vyhlídce u Tvarožníku.


Pečeme.

výstup na poslední keš

Žádné komentáře:

Okomentovat